Markkinointiviestijä, anna ääniaaltojen kuljettaa!
Podcastit – eli ääni – on noussut tekstin ja videon rinnalle markkinointiviestinnässä. Lisäksi podcastien kaupallinen hyödyntäminen on Suomessakin jo siinä…
Perunateatteri-podcast matkalla ruokapodien parhaimmistoonMari Cadaut, 10.11.2022 Podiva tuottaa Kirre Rainoksen ja Teresa Välimäen uutta ruokapodcastia. Perunateatteri ilmestyy viikoittain keskiviikkoisin. Tekijöilleenkin yllätyksellisessä podcastissa Teresa ja Kirre kutsuvat vieraikseen julkisuudesta tuttuja kasvoja ja antavat heille tehtävän: tuo mukanasi kolme sinulle tärkeää ruokaan liittyvää asiaa, esinettä tai muistoa. – Perunateatterissa meille tekijöille antoisinta on sukeltaa vieraamme ajatuksiin ruoan…
Podcastit – eli ääni – on noussut tekstin ja videon rinnalle markkinointiviestinnässä. Lisäksi podcastien kaupallinen hyödyntäminen on Suomessakin jo siinä…
TIEDOTE: Podiva yhdistyy kumppaniyritysten kanssa sisältö- ja viestintätoimistoksi Podcasteihin erikoistunut sisältötoimisto Podiva kasvaa kesäkuun alusta täyden palvelun viestintätoimistoksi. Ruokaviestintään erikoistunut…
Podiva muuttaa! Podiva muuttaa ja avaa samalla uuden nauhoitusstudion! Uusi käyntiosoite on 1.6.2022 alkaen Eteläinen Makasiinikatu 5. Palvelemme asiakkaitamme muuton…
Miltä näyttää yrityspodcastien tulevaisuus? Podcasteja kuunnellaan yhä enemmän. Ne ovat YouGov -tutkimuksen mukaan ainoa digitaalinen uutislähde, joka on jatkanut kasvamistaan…
Miten podcastille saa kuuntelijoita? Vaikka me Podivalla painotammekin yrityspodcastin räätälöidylle kohdeyleisölle parhaiten soveltuvaa luonnetta, pitää podcast-jaksojen näkyvyyden eteen tehdä töitä.…
Johtava lannoitevalmistaja ja ympäristöratkaisujen toimittaja Yara kaipasi Leipä leveämmäksi -podcastinsa tekemiseen sisäisesti uutta intoa ja systemaattisuutta. Podiva kirkasti podcastin konseptia,…
Podcasteihin erikoistunut kumppani tuo yrityspodcastin suunnitteluun ja toteuttamiseen oikeita suuntimia, laatua ja ulkopuolista näkökulmaa. Moni viestintäammattilainen on juuri nyt todella…
Yrityksen viestit joutuvat kilpailemaan näkyvyydestä, asiaa kuin on muillakin. Ääniaalloilla on vielä hyvin tilaa, joten on fiksua suunnata sinne. Suomalais-Venäläinen…
Branded podcast on tehokas viestintäkanava, kunhan sen linkittää osaksi viestinnän kokonaisuutta ja viestintästrategiaa. Kiinnostava branded podcast syntyy näistä elementeistä: 1.…
Organisaatioviestinnän airueiksi valjastetut branded podcastit ovat maailmalla kuumaa kamaa. Mutta miltä ne näyttävät meillä Suomessa numeroiden valossa? Radiomedian viime vuonna…
Podcasteja kuunnellaan erityisen paljon työmatkoilla – busseissa, ratikoissa, autoissa. Ja yksin. Kun kevät 2020 laittoi työpaikat kiinni ja ihmiset jäivät…
Tällä hetkellä Suomessa perustetaan branded podcasteja lähinnä ulkoisen viestinnän tarpeisiin. Mutta mikset käyttäisi sitä myös sisäiseen viestintään? Ei ole mitään…
Hyvän podcastin tunnistaa sitoutuneesta yleisöstä. Mutta miten branded podcast löytää sitoutuneen yleisön? Kysymys ei ole triviaali; yrityksen oman podcastinkin täytyy…
Viestinnän ja markkinoinnin edelläkävijät ovat heränneet huomaamaan pienemmän kohdeyleisön tavoittamisen toimivuuden. Tarkasti kohdennettu viesti tuottaa aina parempia markkinoinnillisia tuloksia, kuin…
1. Branded podcast rakentaa organisaatiosi ajatusjohtajuutta. 2. Podcast pääsee lähelle kuulijaa. 3. Branded podcast antaa syvyyttä, jonka harva viestintäkeino tarjoaa.