Tuoretta tietoa podcasteista

kuulokkeet
UUSIN ARTIKKELI

Tavoitteena oma media

Yrityksen viestit joutuvat kilpailemaan näkyvyydestä, asiaa kuin on muillakin. Ääniaalloilla on vielä hyvin tilaa, joten on fiksua suunnata sinne. Suomalais-Venäläinen kauppakamari perusti podcastin tavoitteenaan luoda oma media. Suomalais-Venäläinen kauppakamari julkaisi keväällä ensimmäisen, viiden jakson mittaisen Ruplan kurssi -podcastkauden. Aiheet vaihtelivat Venäjän taloudesta venäläisen kuluttajan verkkokauppakäyttäytymiseen. ”Suomalais-Venäläinen kauppakamari on Venäjän-kaupan kiistaton asiantuntija ja ajatusjohtaja. Oma äänimedia…

Lisää artikkeleita

Pari lukua podcasteista

Organisaatioviestinnän airueiksi valjastetut branded podcastit ovat maailmalla kuumaa kamaa. Mutta miltä ne näyttävät meillä Suomessa numeroiden valossa? Radiomedian viime vuonna…