Kolme syytä tehdä branded podcast

Podiva, 23.4.2020

1. Branded podcast rakentaa organisaatiosi ajatusjohtajuutta.

Ammattimaisesti konseptoitu podcast tuo kuuluviin arvonne, näkemyksenne, kokemuksenne, ajatuksenne ja vaikka koko toimialaa ravistelevat ideanne! Se tukee asiantuntijuuttanne juuri niissä kohderyhmissä, joilla on väliä.

2. Podcast pääsee lähelle kuulijaa

Äänimedia on intiimi keino päästä vuorovaikutukseen tärkeiden kohderyhmien kanssa. Kuuntelija valitsee itse, mitä kuuntelee, siksi podcast pääsee ihon alle – kunhan se on   kiinnostava ja laadukkaasti tuotettu.

3. Branded podcast antaa syvyyttä, jonka harva viestintäkeino tarjoaa

Minkä muun organisaation viestintäkanavan parissa tiedät kohderyhmäsi viihtyvän jopa 30 minuuttia – tai enemmän? Podcast tarjoaa mahdollisuuden sukeltaa syvälle aiheeseen, joka kiinnostaa teitä ja asiakkaitanne!

Ja mikä parasta: kiinnostavasta podcast-jaksosta on helppo ammentaa sisältöä ja virtaa yrityksen kaikkiin kanaviin!

 

Jos olet harkinnut podcastin aloittamista tai uudistamista – tai vaikka jos sait tästä sellaiseen kipinän, ole yhteydessä! Meiltä saat sekä konseptit, podcast-sisällöt, äänituotannon että ideat podcastin hyödyntämiseen kaikessa oman median sisältötyössä.

Ole yhteydessä ja kysy meiltä lisää!

info@podiva.fi

Lue seuraavaksi

Viisi nopeaa: näin luot kuunnellun branded podcastin

Branded podcast on tehokas viestintäkanava, kunhan sen linkittää osaksi viestinnän kokonaisuutta ja viestintästrategiaa. Kiinnostava branded podcast syntyy näistä elementeistä: 1. Kerro vi...

Pari lukua podcasteista

Organisaatioviestinnän airueiksi valjastetut branded podcastit ovat maailmalla kuumaa kamaa. Mutta miltä ne näyttävät meillä Suomessa numeroiden valossa? Radiomedian viime vuonna julkaistu r...