Yrityspodcast

Yrityksen oma äänimedia

Yrityspodcast rakentaa organisaation brändiä. Se on erinomainen tapa tuoda pitkäjänteisesti esiin kiinnostavan sisällön kautta organisaation osaamista ja ajatusjohtajuutta.  Onnistuneessa yrityspodcastissa on rahtunen viihteellisyyttä, ja se koukuttaa kuin hyvä romaani tai tv-sarja.

Podcastit kerryttävät yleisönsä ja suosionsa hitaasti, kausi kerrallaan. Niinpä yrityspodcast ei ole yhden illan juttu. Podivan suositus on suunnitella ja tuottaa sisällöt kausi kerrallaan 6-12 jakson kokonaisuuksina.

Kuten aina viestinnässä ja markkinoinnissa, oman yleisön tunteminen kannattaa. Keitä he ovat? Mikä heitä kiinnostaa? Aina ei tarkoituksenmukaista saavuttaa suuria massoja, vaan podcastia voi myös ajatella jopa mikrovaikuttamisena parhaimmillaan.

Ajankohtaista

Kolme syytä tehdä branded podcast

1. Branded podcast rakentaa organisaatiosi ajatusjohtajuutta. 2. Podcast pääsee lähelle kuulijaa. 3. Branded podcast antaa syvyyttä, jonka harva viestintäkeino tarjoaa.